söndag 8 augusti 2010

Inte var hemma så mycket

Hej!!!

Jag och calle drog ju till hans stuga och fiskade och badade mest.
Sen när jag kom hem va de bara att packa om, för dan efter drog vi i familjen upp till mormor och morfar.
Först tog vi de bara lugnt och spelade lite kort. Men andra dan så så började vi röja massa skog, sen fiskade vi.
Typ 3 dan fick vi på motorn på båten så pappa och jag åkte ut och fiskade 2 gånger och jag fick 5 fiskar och tuvär va pappa bättre än mig för han fick 8 men men sånt är livet. Näst sista dagen så fik jag använda röjsågen och ta bort allt sly de va as kul och as jobbigt.
Idag packade vi för att åka hem. när vi kom hem packade vi upp och sen satt jag mig vid tv:n, men nu sitter jag här. Och Nu ska vi äta pizza.
Hörre Gött
/p-björkström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar